۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه

دهان گشاد و سور زدن به حسین شریعتمداری


این چهره را دیگر همه می شناسند،  کافیست در گوگل «مزدور دهان گشاد» را جستجو کنید، تصویرش به وفور یافت می شود.
 
ساندیس خوری که در همه جا حضور دارد و از چهره اش تنها چیزی که به ذهن متبادر میشود یک دهان است و بس، دهانی بسیار بزرگ!
جمهوری اسلامی درفضای مجازی هم از این ماموران دهان گشاد دارد که در نماز جمعه و راه پیمائیِ اینترنتی در سایتهای اجتماعی شرکت می کنند!

یکی از این دهان گشادان فضای مجازی، الف . مینو سپهر است که با نامهای مختلفِ کاربری، در سایتهای وزارت اطلاعات مانند انجمن نجات، ایران اینترلینک، ایران دید بان مرتکبِ عملِ نوشتن می شود.

اگر اين نام را هم در گوگل جستجو كنيد، مقالات و مطالبی را خواهيد يافت كه با افاضات حسین بازجو، معروف به حسین شریعتمداری مو نمی زند. انصاُفاً حق شاگردی را نسبت به استادش به خوبی ادا كرده است.

اما این دهان گشاد در آخرین نوشته اش یک سور به استاد (حسين بازجو) زده است!
او برای مبرا کردن جمهوری اسلامی از جنایات روز ٢٥ بهمن در به قتل رساندن صانع ژاله و محمد مختاری، رو
ی دست استاد بلند شده است. نامبرده نه تنها قتل صانع ژاله را به «تیمهای تروریستی مجاهدین» نسبت می دهد بلکه مانند استادش حسین بازجو، اطلاعاتی را رو می کند که وزارت اطلاعات آخوندی هم رسما آنرا اعلام نکرده است!
او خبر از کشف تیمهای مجاهدین که به منظور ترور آقایان موسوی و کروبی به ایران رفته بودند می دهد!

برای دیدن تصویر بزرگتر، روی آن کلیک کنید

این دهان گشادِ فضای مجازی که زیر نوشته هایش را در سایتهای وزارت اطلاعات، مانند انجمن نجات، ایران اینترلینک و آریا ایران و ... را امضاء هم می کند، باید بداند که شریک جرمِ جانیان حکومت آخوندی است.
فردا، دادگاههای عدالت در انتظار سران جمهوری اسلامی و همکارانشان است، همکاری با قاتلان صانع ژاله و محمد مختاری و هزاران اعدامی در حکومت آخوندی، جز شرمساری چیزی نخواهد داشت.

۷ نظر:

  1. بدبختی تا انجا که باید کثافات اخوندها را نوشخوار کنندای ننگ بر مزدوران

    پاسخحذف
  2. لعنت بر خمینی لعنت بر خمینی لعنت بر خمینی لعنت بر خمینی لعنت بر خمینی لعنت بر خمینی مرگ بر اصل ولایت فقیه و مزدورانش, زنده باد آزادی

    پاسخحذف
  3. منتظر کسی نباشیم. چاره ای نیست! ما باید رسما فاز سرنگونی رو کلید بزنیم. با ایجاد یک صفحه در فیسبوک به نام کمپین سرنگونی. چنانچه لایک ها به ۲۰۰۰۰ رسید. این کمپین فراخوان بده واسه تظاهرات. به همه ی خبرگزاری ها هم اعلام می کنیم. نباید وقت از دست بره.نظرتون چيه؟
    azadaneh1@gmail.com

    پاسخحذف
  4. منتظر کسی نباشیم. چاره ای نیست! ما باید رسما فاز سرنگونی رو کلید بزنیم. با ایجاد یک صفحه در فیسبوک به نام کمپین سرنگونی. چنانچه لایک ها به ۲۰۰۰۰ رسید. این کمپین فراخوان بده واسه تظاهرات. به همه ی خبرگزاری ها هم اعلام می کنیم. نباید وقت از دست بره.نظرتون چيه؟

    پاسخحذف
  5. این الف مینو سپهر که دیگه معرفی کردن نداره، هرکسی که یکی دو ماهی در بالاترین بوده باشه abnoos را میشناسه. شما هم بی خیالش شو
    مزدور بدبختیه

    پاسخحذف
  6. دمت گرم بابت این نوشته
    آب ریختی تو لونه این بی آبرو


    ++++++++++++++++

    پاسخحذف
  7. الف مینو سپهر در فیس بوک هم هست آنجا نامش بامشاد تابناک است و عکس پروفایلش هم عکسی از محمد رضا لطفی با ریش بلند است. همه او را میشناسند لو رفته

    پاسخحذف