۱۳۹۳ بهمن ۲۱, سه‌شنبه

تاکید مراجع عظام انگلیس و آمریکا بر حضور یکپارچه امت در راهپیمایی ٢٢ بهمن‌!


به گزارش بی بی سی از انگلیس، آیات عظام حضرات سید فرخ نگهدار، آسید مسعود بهنود، سید ابراهیم نبوی، حجت الاسلام تریتا پارسی  و... در سخنرانی‌های خود طی روزهای اخیر حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ٢٢ بهمن را خواستار شدند. ایشان همچنین با اشاره به شرایط حساس کشور در عرصه بین‌المللی این حضور را دارای پیام‌های بسیار برای سردمداران غربی و  نشان‌دهنده میزان حمایت مردم از نظام دانستند.

آیت‌الله سید فرخ نگهدار در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم لندن برگزار شد با گرامیداشت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد : همه مردم باید در راهپیمایی یوم‌الله ٢٢ بهمن حضور یافته و حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

آیت‌الله آسید مسعود بهنود هم در جلسه درس تفسیر کتاب خود «از ساواک تا واواک» که در مسجد اعظم بی بی سی برگزار شد با اشاره به اینکه باید پاسدار خون شهدا باشیم، اظهار کرد: ما همگی پاسدار و بسیجی هستیم.

حجت الاسلام تریتا پارسی بهمراه ثقط الاسلام آلن ایر، در جلسه هفتگی خود که در تکیه نایاکی های واشنگتن برگزار گردید خاطر نشان کرد که پیروزی انقلاب در ٢٢ بهمن ماه ۵٧، رأی تاریخی به جمهوری اسلامی در ١٢ فروردین ماه ١٣۵٨، تسخیر لانه جاسوسی در ١٢ آبان همان سال و حماسه تاریخی نهم دی همه و همه برگه‌هایی از کتاب قطور حماسه‌های امت اسلامی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر