۱۳۸۹ اسفند ۲۰, جمعه

حسین از تهران : خشم مردم از مصادره جنبش توسط اصلاح‌طلبان، مردم سرنگونی میخواهند نه اصلاحات!

صدای آمریکا، برنامه افق، دوشنبه ١٦ اسفند ١٣٨٩
حسین از تهران در گفتگو با احمد باطبی : اینها شعار هر ایرانی یک رهبر را میدن، در حالیکه شعار مردمِ توی خیابون رو اصلا نمی شنوند و اصلا، اصولا حضور مردم در خیابان را هم کنترل شده میخوان، شعارهاشونو هم کنترل شده میخوان، و متاسفانه دیدشون به مردم ابزاریه، یعنی مردم رو یک ابزاری میخوان ‌که یک فشاری بیارن به حکومت که اصلاحات رو پیش ببرن، اصلاحاتی که مد نظر خودشونه.



ببینید! مردم داخلِ خیابون، من تو خیلی از تظاهراتها حضور داشتم،  مردم داخلِ خیابون حتی از امثال من که در واقع معتقد جریان اصلاحاتم، ولی  از ماها خیلی تندترند!
کسانی که تو اون خطِ مقدم درگیریها  حضور دارند، میرن بازداشت شده رو از دست مامور در میارن.
اینها آدمهائی اند که اصلا نمیتونند، یعنی بپذیرند. نه تنها اونها، حتی آدهائی که خیلی معتدل ترند،  خیلی نرم ترند. اینها هم نمیتونند بپذیرند.
اینکه میرحسین موسوی دستگیر شده، مهدی کروبی دستگیر شده، ولی شما ندونی که این  اعضاء
(که از طرف جنبش سبز اطلاعیه میدهند) کی اند؟ چی اند؟ چی میخوان؟ و این خیلی ناراحت کننده است که شما برید تو خیابان، کتک بخورید، باتوم بخورید، گاز اشک آور بزنن، رکیک ترین الفاظ رو به شما و خانواده تون بگن، اما کس دیگه ای بیاد، یکدفعه شعارهای شما رو تحریف بکنه، بیاد از طرف شما، از طرف حزبش بیانیه بده، بگه جنبش سبز اینطوری فکر میکنه! بیانیه ای که شب قبل از راهپیمائی ٢٥ بهمن منتشر شد.
خوب اینها خیلی عصبی میکنه مردم رو. اینکه اینطور هزینه بدی و بیان از طرفت بیانیه بدن، بیانیه ای که اصلا تو بهش اعتقاد نداری!
میگم اگر یک حزبی بیاد بگه که من معتقدم که اینطوری!  بیاد نظر خودشو  بگه هیچ اشکالی نداره.
بیان بگن اصلا به ولایت فقیه معتقدن، اشکالش چیه؟ نظر خودشونو گفتن.
اما اینکه بگن جنبش سبز اینطوری فکر میکنه نه خیر!
من شخصا معتقدم و خیلی از دوستان من که باهاشون صحبت میکنیم، معتقدیم احزاب اصلاح طلب در واقع اقلیت محض هستند در جنبش سبز.
من از این جهت دارم میگم که آقای مهاجرانی یکی دو روز گذشته، خوب صحبتهائی کردن، اصلا قبول نداریم این صحبتها رو، به هیچ عنوان!

۳ نظر:

  1. برای دلسوزیتون مثبت دادم . ولی جرات نکردم بپرسم چرا دلتون سوخت

    پاسخحذف
  2. متوجه کامنتتان نشدم، دلسوزی چه کسی؟

    پاسخحذف
  3. با درود
    دوستان پیشنهادی در مورد لحظهٔ سال تحویل داشتم که اگر فکر می‌کنید عملی‌ است به اطلاع همه برسانیم
    در لحظهٔ‌ سال تحویل به هنگام پیام خامنه‌ای همه چراغها را به مدت یک دقیقه خاموش و از پنجره‌ها مشغول هوووو کشیدن شویم همینکار را برای احمدی‌نژاد هم انجام بدهیم
    تفاوت آن با الله اکبر یکنواخت بودن صدا می‌باشد که به صورت متداول شنیده میشود و همینطور به جهت کم بودن زمان، حضور مردم بیشتر و خطر آن کمتر خواهد بود افرادی که در همسایگی ساندیس خوران زندگی‌ میکنند از اینکار خودداری کنند یا به خانه دوستان یا آشنایان بروند.
    در صورت موفقیت، میشود این کار را ساعت ۲۰:۳۰ یا مناسبت‌های دیگر به شرط تاریکی‌ هوا انجام داد.
    لطفا زود اطلاع رسانی کنید.

    پاسخحذف