۱۳۹۰ فروردین ۱۶, سه‌شنبه

وزارت اطلاعات در بالاترين در جستجوی چيست؟


كاربران بالاترين فراموش نكرده اند كه ارگانهای سركوبگر جمهوری اسلامی در پی خيزش ٢۵ بهمن تلاش كردند تا کُرد دلیر، صانع ژاله را به عنوان شهيد بسيجی جا بزنند و كارت جعلی بسيج هم برای او صادر كردند.
در  همان موقع من با انتشار مطلبی با عنوان «دهان گشاد و سور زدن به حسین شریعتمداری»، نشان دادم كه  الف. مينو سپهر نيز، با ماسک سبز، سعی می كند كه با درج مطالبی در سایتهای وزارت اطلاعات همين دروغ را جا بيندازد. كه البته اين توطئه به موقع افشا شد و از كار افتاد.

چند روزبعد، زمانیکه آقای جوانمردی خبرنگار شجاع صدای آمریکا در مصاحبه ای با آقای احمد باطبی، از توطئه بسیجی نشان دادن صانع ژاله  پرده برداشت و طی مصاحبه ای با خانواده او، دروغ بودن ادعای رژيم را برملا كرد، یکی دیگر از نویسندگان سایتهای زنجيره ای وزارت اطلاعات (ایران اینترلینک و انجمن نجات و ... ) دست به کار شد تا  آقای جوانمردی را به مجاهدين بچسباند.

او نوشت:
آقای جوانمردی : شما که یکی از هوادران سازمان مجاهدین خلق ایران هستید، که فعالیت ها و ارتباطات شما با این سازمان بر کسی پوشیده نیست.


يك هفته پيش (۲۹ مارس)، در يك اقدام تازه، الف مينو سپهر، به بهانه اينكه سازمان مجاهدين در بالاترين فعال شده است، فراخوانی را در يكی از همان سايتهای زنجيره ای به نام «زنان در اسارت فرقه رجوی» منتشر كرد و از كسانی كه آنها را «اعضای سابق مجاهدين» می ناميد، خواست كه برای مقابله با فعاليت مجاهدين در بالاترين بسيج شوند.


او نوشت: 
قابل  توجه اعضای سابق فرقه تروریستی رجوی _ کسانی که دستی به نوشتن دارند ودارای وبلاگ می باشند و امادگی تلاش درسایت بالاترین را دارند می توانند آدرس وبلاگ و ای میل خود را بگونه ای خصوصی درقسمت نظرات این دفتر قرار دهند تا پس از بررسی برای آنها دعوت نامه عضویت دربالاترین ارسال گردد.



در پی اين فراخوان، هر روز لينكهای زيادی در بالاترين عليه مجاهدين به جريان افتاده است.

وزارت اطلاعات در بالاترين در جستجوی چيست؟
به هوش باشيم!

۶ نظر:

  1. دیروز و امروز ۵ ایمیل اتوماتیک از بالاترین دریافت کردم. همانطور که انتظار داشتم بالاخره گزارشهای فله ای عوامل اطلاعات باعث بسته شدن حسابم بمدت ٧ روز شد.

    من نمیدانم چرا اطلاق «نویسنده سایتهای وزارت اطلاعات» به همکاران کیهان و فارس و حسین شریعتمداری و قاتلان صانع ژاله که با اسم و رسمشان در سایتهای وزارت اطلاعات مینویسند، باید موجب گرفتن اخطار و تعلیق ٧ روزه حسابم شود!
    ایمیل های بالاترین را اینجا مینویسم تا بسیاری مسائل روشن شود!
    ...............................................
    Mar 5 avril 2011, 5h 35min 58s
    اشکان جدیدی عزیز،
    این نظر ارسالی شما
    در سه روز گذشته، کاربرانی که به احتمال زیاد دعوتنامه هایشان را همان نویسنده سایتهای وزارت اطلاعات که صانع ژاله را بسیجی معرفی کرده بود، فرستاده است، لینکهائی فرستاده اند که توسط بالاترین حذف شده است.
    ولی بسیجی های سایبری جمهوری اسلامی بدانند که جمهوری اسلامی با مجاهدین و یا بی مجاهدین‌، کارش تمام است. نفس های آخرش است! حسابهای چند روزه و وبلاگهای زنجیره ای ٢ پستی، دردی از ولی فقیه درمان نمیکند. مطمئن باشید!
    (http://balatarin.com/permlink/2011/4/4/2441118/#c-4296297) ایراد «حمله شخصی (ایراد اتهام، تهدید و ارعاب)» دارد. لطفا قوانین بالاترین را بار دیگر مطالعه بکنید و سعی کنید که بهتر قوانین را رعایت کنید.

    پاسخحذف
  2. Mar 5 avril 2011, 5h 16min 39s
    اشکان جدیدی عزیز،
    این نظر ارسالی شما
    به دیگر لینک های این لینک گذار توجه کنید.کاملن مشکوکه
    محمد کرمی همکار سایتهای وزارت اطلاعات است، وظیفه روزانه اش را انجام میدهد.
    همکار دیگرش، abnoos یا الف مینو سپهر است ک در سایتهای وزارت اطلاعات نوشته بود صانع ژاله یک بسیجی بوده است!
    (http://balatarin.com/permlink/2011/4/4/2442205/#c-4298415) ایراد «دشنام» دارد. لطفا قوانین بالاترین را بار دیگر مطالعه بکنید و سعی کنید که بهتر قوانین را رعایت کنید.

    پاسخحذف
  3. Lun 4 avril 2011, 4h 55min 59s
    اشکان جدیدی عزیز،
    این نظر ارسالی شما
    دوستان توجه داشته باشند و همينطور فله اي مثبت ندهند قدري دقت كنيد.
    لینک قبلی این نویسنده سایتهای وزارت اطلاعات که با یک خبر دروغ همراه بود، توسط بالاترین به علت استفاده وبلاگی حذف شد.
    این لینک به علت استفاده از بالاترین به عنوان وبلاگ حذف شد.
    (http://balatarin.com/permlink/2011/4/3/2439594/#c-4292803) ایراد «نظر نامربوط یا تکراری» دارد. لطفا قوانین بالاترین را بار دیگر مطالعه بکنید و سعی کنید که بهتر قوانین را رعایت کنید.

    پاسخحذف
  4. Lun 4 avril 2011, 4h 55min 48s
    اشکان جدیدی عزیز،
    این نظر ارسالی شما
    محمد کرمی کسی است که پس از شکست توطئه عوامل بدنام وزارت اطلاعات در بسیجی نامیدن صانع ژاله توسط آقای جوانمردی خبرنگار صدای آمریکا(در مصاحبه ای با آقای احمد باطبی) او را همکار مجاهدین اعلام کرد.
    بسیجی نامیدن صانع ژاله توسط الف مینو سپهرِ همکارِ دیگر محمد کرمی.
    ویدئوی مصاحبه آقای جوانمردی با آقای احمد باطبی در مورد صانع ژاله
    نوشته این مامور در مورد آقای جوانمردی
    (http://balatarin.com/permlink/2011/4/3/2439594/#c-4292768) ایراد «نظر نامربوط یا تکراری» دارد. لطفا قوانین بالاترین را بار دیگر مطالعه بکنید و سعی کنید که بهتر قوانین را رعایت کنید.

    پاسخحذف
  5. Lun 4 avril 2011, 4h 19min 00s
    اشکان جدیدی عزیز،
    این نظر ارسالی شما
    سایت ایران اینترلینک، یکی از سایتهای وزارت اطلاعات است، همان سایتی که صانع ژاله را بسیجی معرفی کرده بود
    (http://balatarin.com/permlink/2011/4/2/2439176/#c-4291234) ایراد «نظر نامربوط یا تکراری» دارد. لطفا قوانین بالاترین را بار دیگر مطالعه بکنید و سعی کنید که بهتر قوانین را رعایت کنید.

    پاسخحذف
  6. هدف این حملات سازمان یافته، که توسط وزارت اطلاعات، انجام شد، حمله به قرارگاه اشرف هست.
    وزارت اطلاعات با IDهایی زیرخاکی که خیلی کم استفاده میکند+ ID هایی که در ایام عید ساخته بود، با دادن رای و جوگیر شدن، یک عده، که رای فله ای میدهند، میخواهد نشان بدهد بالاترین یک کل ایران و پس گروههای سرنگونی طلب به رهبری مجاهدین جایگاهی در ایران ندارد.

    پاسخحذف