۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۷, شنبه

روحانیت اسلام امسال عید ندارد

اعلامیه خمینی برای تحریم نوروز سال ۱۳۴۲
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
روحانیت اسلام امسال عید ندارد. دستگاه حاکمه ایران به احکام مقدسه اسلام تجاوز کرده و به احکام مسلمه قرآن قصد تجاوز دارد، نوامیس مسلمین در شرف هتک است و دستگاه جابر با تصویبنامه‌های خلاف شرع و قانون اساسی می‌خواهد زن‌های عفیف را ننگین و ملت ایران را سرافکنده کند.
دستگاه جابر در نظر دارد تساوی حقوق زن و مرد را تصویب و اجرا کند. یعنی احکام ضروریه اسلام و قرآن کریم را زیر پا بگذارد، یعنی دخترهای هجده ساله را به نظام اجباری ببرد و به سربازخانه‌ها بکشد، یعنی با زور سرنیزه دخترهای جوان عفیف مسلمانان را به مراکز فحشا ببرد.
هدف اجانب، قرآن و روحانیت است. دست‌های ناپاک اجانب با دست این قبیل دولت‌ها قصد دارد قرآن را از میان بردارد و روحانیت را پایمال کند. ما باید به نفع یهود امریکا و فلسطین هتک شویم، به زندان برویم، معدوم گردیم، فدای اغراض شوم اجانب شویم. آنها اسلام و روحانیت را برای اجرای مقاصد خود مضر و مانع می‌دانند، این سد باید به دست دولت‌های مستبد شکسته شود.
موجودیت دستگاه، رهین شکستن این سد است. قرآن و روحانیت باید سرکوب شود. من این عید را برای جامعه مسلمین عزا اعلام می‌کنم، تا مسلمین را از خطرهایی که برای قرآن و مملکت قرآن در پیش است آگاه کنم. من به دستگاه جابر اعلام خطر می‌کنم. من به خدای تعالی از انقلاب سیاه و انقلاب از پایین نگران هستم.
دستگاه‌ها با سوء تدبیر و با سوءنیت گویی مقدمات آن را فراهم می‌کنند. من چاره را در این می‌بینم که این دولت مستبد به جرم تخلف از احکام اسلام و تجاوز به قانون اساسی کنار برود و دولتی که پایبند به احکام اسلام و غمخوار ملت ایران باشد بیاید. بارالها من تکلیف فعلی خود را ادا کرم: «اللهم قد بلغت» و اگر زنده ماندم تکلیف بعدی خود را به خواست خداوند ادا خواهم کرد. خداوندا، قرآن کریم و ناموس مسلمین را از شر اجانب نجات بده.
روح‌الله الموسوی الخمینی

۳ نظر:

  1. حالا خداییش شما که طرفدار حاج روح الله هستید بگید تساوی زن و مرد و قانون حق رای زنان منجر به هتک حرمت نوامیس مسلمین شد یا زندان های سیاسی در زمان حیات حضرت آیت الله که برای اینکه اعدام دختر باکره در اسلام قدغن بود اول به او تجاوز میکردند و بعد اعدامش میکردند. در کهریزک به زندانیان سیاسی تجاوز میشد یا در سال 1342 ؟ اما این اقلیت حق به جانب دروغگو، مردمی که خود اقرار به مسلمانی میکنند نه تنها از دایره اسلام بلکه از دایره انسانیت خارج میکنند تا روش زندگی حیوانی خود را به کل جامعه تحمیل کنند

    پاسخحذف
  2. خس و خاشاک تویی ، دشمن این خاک تویی
    انگل و بیمار تویی ، میکروب و ناپاک تویی
    آب منم ، سبز منم ، واکسن تو ، پاک منم
    چرک تویی ، خدعه تویی ، فتنه و آفات تویی
    زور تویی ، کور تویی ، منقل و تریاک تویی
    شور منم ، نور منم ، زنده و چالاک منم
    راه منم چاه تویی ، کوه منم کاه تویی
    عاقل و فرزانه نیی ، رهبر دیوانه تویی
    ننگی و داغی و دغل ، تازی و ضحاک تویی
    چه زنده ام چه کشته ام ، کاوه ی این خاک منم
    یاور این خاک منم ، صاحب این خاک منم

    پاسخحذف
  3. ای فجیع ترین لعنت خداوند به آن روح نجست حرامزاده جادوگر هندی !بعد از پیروزی قبرت را به مستراح عمومی تبدیل خواهیم کرد

    پاسخحذف