۱۳۹۰ خرداد ۷, شنبه

خانمها، آقایان، برادران، خواهران، رفقا!



خانمها، آقایان، برادران، خواهران، رفقا!
جنبش ضد دیکتاتوری مردم ایران  بر علیه حکومت مذهبی، ۳۲ سال است که ادامه دارد. اگر امروز شما بهر دلیل که به خودتان مربوط است، از این رژیم دل کنده اید و یا رژیم از شما دل کنده است، قدمتان در صفوفِ مردم مبارک.
بفرمائید ته صف!

۳ نظر:

  1. گزارش تصویری/نسرین ستوده در حاشیه نخستین دادگاه رسیدگی به ابطال پروانه وکالت اش
    درود بر شیر زنی از دیار ایران نسرین ستوده.............جرس نیوز
    چکیده :او در این دادگاه با چهره ای خندان و با اعتماد به نفس بالا حضور یافت که قوت قلب حاضران و فعالان حقوق زنانی شد که برای دیدن نسرین ستوده به کانون وکلای دادگستری آمده بودند....

    اولین دادگاه رسیدگی به پرونده ابطال پروانه ی وکالت نسرین ستوده صبح امروز با حضور نسرین ستوده در کانون وکلای دادگستری برگزار شد. نتیجه نهایی به دادگاه تجدید نظر و زمان دیگری موکول شد.

    پاسخحذف
  2. حالا شما كه سر صفي چه گلي به سر ما زدي عزيزم؟

    پاسخحذف
  3. علی میهن دوست:
    هر کس دانسته و یا ندانسته پس از سی و دو سال جنایت و آدم کشتن این رژیم کثیف باز به دنبال راه حلی برای حفظ این جرثومه پلید قتل و جنایت کند اگر خائن نباشد حداقل احمق است.
    تنها راه آزادی مردم بیچاره ایران حذف کامل دیکتاتوری تروریستی آخوندی و برگزاری انتخابات آزاد و دمکراتیک پس از سرنگونی این حرامزاده ها است.
    استیبقرار جمهوری دمکراتیک متکی بر آرای ملت اولین و آخرین راه ممگن برای برون رفت از این وضعیت رقت انگیزی است که ملت ایران پس از سی و دو سال حاکمیت استبداد دچار آن شده است.

    پاسخحذف