۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۲, پنجشنبه

چگونه کاربری که حسابش مسدود شده است، میتواند لینکهائی را به یک موضوع داغ اضافه کند؟


دیروز موضوع داغی بعنوان حمله به اشرف : کنفرانس مطبوعاتی هیات اعزامی پارلمان اروپا به عراق، مخاطرات، پیآمدها و راه حل ها در بالاترین گذاشتم.
از اولین لحظات، کاربری با نقض کامل قوانین بالاترین و بدون ارتباط با این تلاش پارلمان اروپا برای پیدا کردن راه حلی اصولی برای ساکنین اشرف، لینکهائی بدون ارتباط با این موضوع و بعضا لینکهائی که ٤ ماه قبل فرستاده شده بودند را اضافه نمود. من بمدت زیادی لینکهای بدون ارتباط را حذف میکردم و او دوباره آنها را اضافه مینمود. این ماراتن حدود ٣ ساعت طول کشید. در این فاصله او بیش از پنجاه بار لینکهای حذف شده را دو باره و چند باره اضافه مینمود. در اینجا بر خلاف میلم برای لینکهای جدید و بدون ارتباط با موضوع گزارش فرستادم.

اما با توجه به اینکه برای لینکهای قدیمی امکان فرستادن گزارش وجود نداشت، ایمیلی با ذکر تمام لینکهای غیرقانونی اضافه شده توسط این کاربر برای بالاترین فرستادم و در بالاچپق هم متن همان ایمیل را با عکسهائی از لینک های اضافه شده توسط این کاربر قرار دادم.

بالاخره بعد ازهشت ساعت
، حساب این کاربر برای ٧ روز مسدود شد و لینکهای نامرتبط با موضوع داغ هم توسط بالاترین حذف شد.
الان که حدود ٦ ساعت از مسدود شدن حساب این کاربر میگذرد، با کمال تعجب دیدم که دو باره همان لینکها توسط همان کاربر به موضوع داغ اضافه شده است!



مسئولین محترم بالاترین، چگونه کاربری که حسابش مسدود شده است، میتواند لینکهائی را به یک موضوع داغ اضافه کند؟

۱ نظر:

  1. سلام اشکان جون من یه دعوت نامه لازم دارم برای عضویت در بالاترین sela0735@yahoo.com

    پاسخحذف